Marketingcímkék
A marketingcímkék – más néven POP vagy POS címkék – célja, hogy megkülönböztessenek egy adott készüléket a versenytársaitól. Hangsúlyozzák az adott készülék előnyeit, jellemzőit, funkcionalitását – pl.: 5 év garancia, 10 év garancia, Woolmark tanúsítvány, gyermekegészségügyi tanúsítvány, hazai gyártmány. A színes, tetszetős kialakítású nyomtatott címkéket a mosógép vagy szárítógép elülső oldalára, jól látható helyre ragasztják, ezért ezek a címkék általában könnyen eltávolítható ragasztóval készülnek, így amikor lehúzzák őket, nem maradnak ragasztónyomok a készülék burkolatán. Néhány példa alkalmazásukra:
- A mosógép ajtajára ragasztott fóliacímke – „színes mosás”
- Színes piktogram: „kerámia fűtőbetét”
- Smart Control jellel ellátott címke
Tulajdonságok