title

text

helpdesk

Ügyfeleinknek helpdesk műszaki támogatást biztosítunk (angol nyelven is) az általunk kínált termékek, rendszerek és szoftverek teljes paletta vonatkozásában. Szakembereink válaszolnak telefonon vagy e-mailben, szükség esetében pedig készek vannak csatlakozni az ügyfél számítógépével TeamViewer program felhasználásával.

 

Tanácsadóink rendelkezésben állnak hétköznapokon hétfőtől péntekig
08:00 és 16:00 óra között.

 

A beszélgetés előtt érdemes előkészíteni a következő adatokat:

  • a berendezés modellje és sorozatszáma;           

  • az képernyő hibajelentés vagy a hibakód;         

  • a szituáció leírása, amelyben a probléma lépett fel;

  • amennyire javítás alatt álló termék állapotával kapcsolatban van kérdése, akkor kérjük adja meg az RMA számát.

Műszaki jellegű vagy a szervizelés, javítás státuszát illető kérdéseket kérjük telefonon vagy levélben feltenni.

telephone +48 32-332-80-80

 pomoc@etisoft.pl